![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
uzasadnienie wyboru: | Żaden z kandydatów nie legitymował się odpowiednim poziomem uzyskanych punktów z testu kwalifikacyjnego |
Wytworzył: Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza (18 marca 2021) Wprowadził: Monika Lahutta (19 marca 2021, 12:40:31) | |
![]() | |
stanowisko: |
Referent ds. zasobu komunalnego |
miejsce pracy: | Urząd Miasta i Gminy w Mroczy |
termin składania dokumentów: | 11 marca 2021 15:00 |

OGŁOSZENIE O NABORZE NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 26 lutego 2021 r.
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 26 lutego 2021 r.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
Plac 1 Maja 20
89- 115 Mrocza
2. Określenie stanowiska:
Referent ds. zasobu komunalnego
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pracownikiem samorządowym może być osoba, która:
a) jest obywatelem polskim;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada wykształcenie wyższe lub;
e) posiada wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) znajomość ustaw i innych przepisów niezbędnych w realizowaniu zadań na danym stanowisku, tj.:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
• Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• Ustawa Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi;
• Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
• Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
b) umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
c) sumienność, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, systematyczność, bezstronność;
d) umiejętności interpersonalne, niezbędne przy obsłudze interesantów,
e) umiejętności rozwiązywania problemów;
f) umiejętność pracy w zespole,
g) wysoka kultura osobista;
h) odporność na czynniki stresogenne;
i) znajomość obsługi komputera i programów Microsoft Office, umiejętność korzystania
z poczty elektronicznej, umiejętność obsługi platform internetowych (np. ePUAP) oraz urządzeń biurowych,
5. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy
5.1. Prowadzenie spraw związanych z mieszkaniowym zasobem Gminy Mrocza pod kątem nadzoru właścicielskiego:
1) Współpraca z zarządcą nieruchomości wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Mrocza,
2) Prowadzenie ewidencji nieruchomości wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego gminy, prowadzenie postępowań w zakresie przydzielania lokali z mieszkaniowego zasobu gminy,
3) gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie oraz aktualizowanie wniosków od osób ubiegających się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy oraz przedkładanie ich Komisji Mieszkaniowej oraz Burmistrzowi Miasta
i Gminy,
4) Obsługa administracyjna i techniczna Komisji Mieszkaniowej powołanej Zarządzeniem Burmistrza Miasta
i Gminy,
5) Prowadzenie spraw związanych z obsługą najemców lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
6) Przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy w zakresie przydziałów lokali
z uwzględnieniem opinii Komisji Mieszkaniowej, zmiany najemców lokali, wynajmowania lokali socjalnych, mieszkalnych oraz użytkowych, a także pomieszczeń gospodarczych, przekwalifikowania lokali, zamiany lokali, ustalania stawek czynszów za lokale z mieszkaniowego zasobu Gminy, powoływanie posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,
7) Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
8) Opracowywanie projektów wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
w uzgodnieniu z zarządcą,
9) Weryfikowanie planów remontów lokali będących w zasobie gminy, a sporządzanych przez zarządcę lokali,
10) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych, w których Gminy Mrocza ma udziały we własności,
11) Przygotowywanie projektów budżetu oraz sprawozdań z jego wykonania, dotyczących realizacji powyższego zadania,
12) Opracowywanie analiz, informacji i sprawozdawczości w zakresie gospodarki nieruchomościami z zasobu mieszkaniowego gminy,
13) Współpraca z Referatem Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska w zakresie zbywania lokali z mieszkaniowego zasobu gminy,
14) Współdziałanie z Referatem Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej Urzędu w zakresie pozyskiwania nowych lokali mieszkaniowych,
15) Prowadzenie dokumentacji wg instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5.2. Prowadzenie spraw związanych z obiektami i urządzeniami komunalnymi pod kątem nadzoru właścicielskiego, administrowanymi/zarządzanymi przez gminę (RK),
1. Prowadzenie ewidencji obiektów i urządzeń komunalnych będących własnością Gminy Mrocza, a zarządzanych przez RK,
2. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ww. obiektami i urządzeniami, a wynikającymi z ustawy Prawo budowlane,
3. Przygotowywanie projektów budżetu oraz sprawozdań z jego wykonania, dotyczących realizacji powyższego zadania,
4. Przygotowywanie planów remontów oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego gospodarowania ww. obiektami i urządzeniami oraz realizacja powyższych prac,
5. Opracowywanie analiz, informacji i sprawozdawczości, dotyczącymi powyższych obiektów i urządzeń,
6. Stosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych do zamówień na dostawy, usługi opłacane w całości ze środków publicznych przy realizacji ww. zadania,
7. Prowadzenie teczek wg. instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
5.3. Prowadzenie gospodarki materiałowej (ewidencja pozostałych środków trwałych) dotyczącej Referatu.
5.4. Zastępstwo inspektora ds. zasobu mieszkaniowego w przypadku jego nieobecności.
5.5. Udział w pracach komisji i zespołów powołanych przez Burmistrza Miasta i Gminy.
5.6. Egzekwowanie aktów prawa miejscowego.
5.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę lub przełożonego.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na piętrze, w budynku nie posiadającym windy.
2) Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Dla stanowiska pracy opracowana jest ocena ryzyka zawodowego, z którą można zapoznać się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
7. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 7,55%.
8. Wskazanie wymaganych dokumentów
a) Oświadczenie o danych osobowych, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, stanowiące załącznik nr 4 do regulaminu naboru;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnychoraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
1) Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem
i adresem do korespondencji kandydata, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko: Referenta ds. zasobu komunalnego” w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy (Pl. 1 Maja 20, 89- 115 Mrocza) w terminie do 11 marca 2021 r.
2) Dokumenty aplikacyjne można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, przy czym decyduje data złożenia dokumentów bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy przy Pl. 1 Maja 20 lub data faktycznego wpływu korespondencji pocztowej do Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
3) Informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze udziela Inspektor ds. kadrowych,
tel. 52 386 74 13.
Mrocza, dnia 26 lutego 2021 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Pana/i danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Burmistrz Miasta i Gminy w Mroczy, Pl. 1 Maja 20, adres e-mail: urzad@mrocza.pl, tel. 52 386 74 10);
2) Może się Pan/i kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: iod@umig.mrocza.p lub pisemnie na adres Administratora.
3) Pana/i dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Pana/i zgody).
5) Dokumenty aplikacyjne osób, które uczestniczyły w procesie rekrutacyjnym, a nie zostały wyłonione będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną poddane brakowaniu.
6) Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Pana/i dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Pana/i danych osobowych, przysługują Panu/i następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Pana/ią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Pana/i dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Pełna treść ogłoszenia o naborze - Pobierz (349kB)

Oświadczenie o danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie -
Pobierz (45kB)
Informacja o wyniku naboru - Pobierz (40kB)

Informacja o wyniku naboru - Pobierz (40kB)

metryczka
Wytworzył: Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza (26 lutego 2021)
Opublikował: Agnieszka Dulińska (26 lutego 2021, 20:39:02)
Ostatnia zmiana: Monika Lahutta (19 marca 2021, 12:41:54)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 581