zamówienie na:

Dostawa paliw napędowych z przeznaczeniem dla środków transportu UMiG w Mroczy

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RI.271.15.PN.2011
wartość: poniżej 193.000 Euro
termin składania ofert: 16 grudnia 2011  11:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 




L. dz.: RI.271.15.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 193.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Dostawa paliw napędowych z przeznaczeniem dla środków transportu UMiG w Mroczy”


CPV – 09134100-8 – olej napędowy
CPV – 09132100-4 – benzyna bezołowiowa 95

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
12 m-cy od daty zawarcia umowy

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliw napędowych z przeznaczeniem dla środków transportu UMiG w Mroczy.
Część I: olej napędowy, miejsce dostawy – zbiorniki pojazdów
Przewidywana wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy – 16.500 l

Część II: benzyna bezołowiowa 95, miejsce dostawy – zbiorniki pojazdów
Przewidywana wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy – 3.500 l

W przypadku, gdy dostawca paliw napędowych posiada stację paliw na terenie Gminy Mrocza, to przez dostawę można rozumieć także odbiór paliw przez Zamawiającego na tej stacji.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, dotyczące:
9.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenie.
9.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5. Wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.

9.2. Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia obrotu paliwami ciekłymi.
9.2.2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.2.3. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.2.4. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.2.5. Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):

W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.

W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
10.1.7. Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
10.1.8. Wypełnione formularze cenowe – stanowiące Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
10.1.9. Świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne na przedmiot zamówienia, wystawione przez producenta imiennie na firmę Wykonawcy albo świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne na przedmiot zamówienia, wystawione łącznie z dowodem wydania, z którego treści wynika, że odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Wykonawca, oraz że dowód wydania dotyczy załączonego świadectwa jakości lub orzeczenia laboratoryjnego.
10.1.10. Komunikat cenowy w zakresie I i II części zamówienia (olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95) o aktualnej na dzień 12 grudnia 2011 r. cenie netto sprzedaży ON i benzyny bezołowiowej 95 odnoszący się tylko do jednostek objętości, (tj. litry, m3) – wystawiony przez producenta, u którego zaopatruje się firma Wykonawcy.
10.1.11. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.12. Wykaz autocystern lub pojazdów przystosowanych do przewozu ON i benzyny, wyposażonych w systemy nalewowe i pomiarowe, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Do każdej pozycji z wykazu należy załączyć aktualne dokumenty legalizacyjne urządzeń pomiarowych – stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.13. Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.2. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
10.3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa:
1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 10.3 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa powyżej, zastępuje dokumenty wystawione w pkt 10.3 ppkt 1) lit. a) i c) – powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Jeżeli zastępuje dokument, o którym mowa w pakt 1) lit. b) – powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
10.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania.
10.5. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające/dodatkowe.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I: 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć zł 00/100 gr)
Część II: 1.380,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt zł 00/100 gr)


Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 16-12-2011 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 386 74 14 w godz. 800 do 1500
Paweł Górecki – Kierownik Referatu Obsługi Komunalnej
tel. (052) 386 74 56 w godz. 800 do 1500


Termin składania ofert upływa:
16-12-2011 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
16-12-2011 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 205

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Nie dotyczy

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 08 - 12 - 2011 r.
numer: 415796-2011

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy:
Wywieszono dnia: 08-12-2011 r.

Załączniki:
- SIWZ Pobierz (190kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (8 grudnia 2011, 08:51:31)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (19 grudnia 2011, 12:28:28)
Zmieniono: Zamieszczenie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1089