zamówienie na:

Poprawa infrastruktury technicznej związanej z zaopatrzeniem w wodę poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Wielu oraz budowę wodociągów w Gminie Mrocza – Etap II Witosław – Rajgród

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-3/PN/2010
wartość: poniżej 4.845.000 EURO
termin składania ofert: 6 sierpnia 2010  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania 




L. dz.: RI-Z.341-3/PN/2010

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 4.845.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Poprawa infrastruktury technicznej związanej z zaopatrzeniem w wodę poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Wielu oraz budowę wodociągów w Gminie Mrocza – Etap II Witosław – Rajgród”

45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia 03. 01. 2011 r. do dnia 30. 06. 2011 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Poprawa infrastruktury technicznej związanej z zaopatrzeniem w wodę poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Wielu oraz budowę wodociągów w Gminie Mrocza – Etap II Witosław – Rajgród
Przedmiotem zadania jest: budowa sieci wodociągowej na odcinku Witosław-Rajgród gmina Mrocza. Budowa sieci wodociągowej ma na celu zaopatrzenie w wodę dla celów bytowo gospodarczych budownictwa mieszkaniowego wzdłuż trasy wodociągu. W zakres opracowania wchodzi budowa sieci wodociągowej o długości 2.323,0 m.
Stan istniejący: obecnie na trasie wodociągu istnieją lokalne ujęcia wody, które zaopatruję w wodę gospodarstwa położone na trasie projektowanego wodociągu.
Rozwiązania projektowe: Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zakład Robót Publicznych w Mroczy należy:
- wykonać sieć wodociągową z rur PVC o śr. 160 mm PN10
- wykonać wpięcie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącej na terenie Gospodarstwa Rolnego w Witosławiu sieci azbestowej o śr. 100mm poprzez trójnik instalując zasuwę z wyprowadzeniem 
- wykonać wpięcie do istniejącej w Rajgrodzie sieci wodociągowej PCV śr. 160 mm poprzez trójnik instalując zasuwę z wyprowadzeniem.
Sieć wodociągowa rur PCV o długości 2400 m i Ø160mm układana będzie w wykopie przestrzennym na głębokości do 1,7 m na podsypce piaskowej gr.10 cm. Przyciski pod drogami z rowami odprowadzającymi wody opadowe wykonane zostaną metoda przewiertu poziomego z dostosowaniem rury ochronnej. Jedynym wykorzystanym surowcem będzie woda – do opłukania nowo wybudowanej sieci. W ramach przewidzianej technologii wykonania robót zapewniona zostanie nietykalność brył korzeniowych istniejącego drzewostanu. Wierzchnia warstwa ziemi organicznej zostanie odkładana w celu przywrócenia istniejącego profilu glebowego.

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2. Posiadać wiedzę i doświadczenie.
9.1.3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

9.2. Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Pkt 9.1.1 – nie dotyczy.
9.2.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.2, Wykonawca musi udokumentować w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną, podobną do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „podobną” należy rozumieć robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: budowa wodociągu za kwotę nie mniejszą niż: 200 tys. zł.

9.2.3. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:
a) Kierownik budowy – wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat/8 lat – specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń.
- Osoby wymienione w pkt a) – c) muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od momentu uzyskania uprawnień.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby.
- Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnych zobowiązań do podjęcia funkcji w realizacji umowy dla każdej z wymienionych osób.
  oraz potencjałem technicznym:
- koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki min. 0,6 m3 – 1 szt.
- koparko – ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 – 1 szt.
- ubijak min. 80 kg – 1 szt.
- zagęszczarka min. 300 kg – 1 szt.
- zgrzewarka do rur PE – 1 szt.
- samochód samo wyładowujący – 1 szt.
9.2.4. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.4, Wykonawca musi wykazać się opłacona polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla poszczególnych części zamówienia nie mniejszą niż: 50.000,00 zł
9.2.5. Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia; niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.4. Oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.5. Wykaz potencjału technicznego - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcy - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10.1.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zkresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy.
10.1.10. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.11. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć::
10.1.15. Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.16. Kosztorys ofertowy (dla celów poglądowych).
10.1.17. Harmonogram robót – w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
10.1.18. Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
10.1.19. Gwarancję - stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
10.1.20. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium.
10.2. Dokumenty określone w pkt. 10.1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę.
10.3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające/dodatkowe.
Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6.

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta zł 00/100 gr)
Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 06. 08. 2010 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 386 74 14 w godz. 800 do 1500
Adriana Biniakowska – Inspektor d/s budownictwa
tel. (052) 386 74 44 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
06. 08. 2010 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
06. 08. 2010 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Inwestycja dofinansowywana ze środków Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu – PROW.

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 22 - 07 - 2010 r.
numer: 220582-2010

Wywieszono na Tablicy Ogłoszeń UMiG Mrocza:
dnia: 22. 07. 2010 r.

Załączniki:
- SIWZ (253kB) pdf
- Projekt techniczny (5120kB) txt cz. I
- Projekt techniczny (3288kB) txt cz. II
- Przedmiar robót (25kB) pdf

- Rozstrzygnięcie postępowania (73kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (22 lipca 2010, 22:14:54)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (9 sierpnia 2010, 13:05:01)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1422