zamówienie na:

Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizacje zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p n.: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-2/PN/2010
wartość: poniżej 193.000 Euro
termin składania ofert: 28 czerwca 2010  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania. 




L. dz.: RI-Z.341-2/PN/2010

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 193.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizacje zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p n.: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza”

CPV – 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl


Wymagany termin realizacji zamówienia:
od podpisania umowy do dnia 31. 12. 2020 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizacje zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p n.: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1.    Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1.    Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2.    Posiadać wiedzę i doświadczenie.
9.1.3.    Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4.    Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5.    Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

9.2.    Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1.    Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.1, Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe.
9.2.2.    Nie dotyczy.
9.2.3.    Nie dotyczy.
9.2.4.    Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.4, Wykonawca musi wykazać się dokumentem potwierdzającym, że posiada płynność finansową a udzielone przez niego kredyty nie rzutują na działalność kredytodawcą.
9.2.5.    Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3.    Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1.    Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2.    Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3.    Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4.    W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1.    Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):

W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1.    Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2.    Oświadczenie, że Wykonawca zamówienia jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.)
10.1.3.    Oświadczenie Wykonawcy, że posiada płynność finansową a udzielone przez niego kredyty nie rzutują na działalność kredytodawcą,

W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.4.    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.5.    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zkresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy.
10.1.6.    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1)    pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2)    wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3)    oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć::
10.1.7.    Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.8.    Regulamin kredytowania.
10.1.9.    Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.2.    Dokumenty określone w pkt. 10.1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę.
10.3.    Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10.4.    Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniające/dodatkowe.

Wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:     
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:     
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 3867414 w godz. 800 do 1500
Bożena Brzezińska – Skarbnik Miasta i Gminy Mrocza
tel. (052) 3867429 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
28. 06. 2010 r. o godz. 1100

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
28. 06. 2010 r. o godz. 1130

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Nie dotyczy

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 18 - 06 - 2010 r.
numer: 174500-2010

Wywieszono na Tablicy ogłoszeń UMiG w Mroczy:
dnia: 18. 06. 2010 r.

Załączniki:
- SIWZ (161kB) pdf

Odpowiedzi na zapytania:
- Odpowiedź na zapytanie (149kB) pdf

- Protokół z sesji otwarcia ofert (39kB) pdf

- Ogłoszenie o wyniku postępowania (71kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (18 czerwca 2010, 14:32:11)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (2 lipca 2010, 15:02:39)
Zmieniono: Dodanie pliku rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1191