zamówienie na:

Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-17/PN/2009
wartość: poniżej 5.150.000 Euro
termin składania ofert: 15 lutego 2010  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania. 




L. dz.: RI-Z.341-17/PN/2009

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.150.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166”

CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45233122-0 Roboty budowlane w zakresie obwodnic
45233128-2 Roboty budowlane w zakresie rond
45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2013 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
– wycinka drzew i krzewów kolidujących z budową;
– zdjęcie humusu;
– roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych;
– wykonanie robót ziemnych;
– sfrezowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego do średniej głębokości 4 cm (do dna kolein) w miejscach włączeń do istniejącego układu drogowego;
– ustawienie krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem;
– budowa skrzyżowań typu „małe rondo”;
– wykonanie chodników na skrzyżowaniach;
– budowa ścieżki rowerowej;
– wykonanie rowów przydrożnych;
– wykonanie przepustów pod zjazdami;
– wymiana przepustu pod drogą;
– wykonanie elementów odwodnienia nawierzchni,
– ułożenie warstwy profilowej;
– ułożenie warstw wiążącej z betonu asfaltowego i ścieralnej z mieszanki SMA;
– budowa miejsca ważenie pojazdów;
– budowę zjazdów na drogi boczne gminne i zjazdy na pola;
– montaż barier ochronnych SP-09;
– wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
– zagospodarowanie terenów skrzyżowań poprzez wykonanie zieleni;
– roboty wykończeniowe.

Budowa obwodnicy m. Mrocza odbywać się będzie poprzez wyznaczenie nowego pasa drogowego na działkach:
Wykaz działek:
obręb Wiele: 74/1, 520/1, 520/2, 520/3, 520/4, 520/5, 521, 525/1, 526, 527/4, 3232/3, 527/5, 529/2, 512/4, 512/5;
obręb Mrocza: 342/6, 342/7, 342/11, 342/10, 343;
obręb miasto Mrocza: 381/1, 381/2, 381/3, 385, 798/3, 945/2, 937, 964/1, 954, 955, 953, 367, 360/2, 370/21, 188/2, 783/3;
obręb Ostrowo: 215/1, 215/2, 216/1, 217/4, 218, 219, 209/5, 209/2, 209/4, 220/3, 217/3, 209/3, 209/1, 207, 208, 206/2, 206/4, 205, 215/3, 216/2, 217/1, 210/1;
obręb Krukówko: 105, 187, 186.

Projektowana obwodnica przebiegać będzie po wschodnich obrzeżach Mroczy. Przejmie ona ruch pojazdów z drogi wojewódzkiej nr 241.
Początek na drodze wojewódzkiej nr 241 od strony Więcborka. Następnie krzyżować się będzie z drogą wojewódzką nr 243 z Bydgoszczy. Koniec na drodze wojewódzkiej nr 241 w kierunku Nakla n/Not.
W rejonie lokalizacji dominują użytki rolne - obecnie jest to teren użytkowany wyłącznie rolniczo o kategoriach od III – V, lokalnie występują nieużytki.
Na niewielkim odcinku trasy w km 1+250 - 1+370 występuje zwarty teren leśny (sosnowy), natomiast na przecięciu trasy z ciągami komunikacyjnymi i ciekami wodnymi - pojedyncze drzewa. W km 1+213 i 3+654 trasa przecinać będzie rowy melioracyjne, natomiast w km 3+018 rzekę Rokitkę. Po przekroczeniu rz. Rokitki trasa projektowanej drogi przebiega w bliskim sąsiedztwie oczyszczalni ścieków i w rejonie składowiska odpadów komunalnych. W bezpośrednim sąsiedztwie trasy nie występują budynki mieszkalne. Jedynie w rejonie skrzyżowania z drogą 241 zbliża się do istniejącej zabudowy siedliskowej. Do drogi do Nakła włącza się poza obszarem zabudowanym.
Teren pod planowaną obwodnicę jest pofalowany. Deniwelacje dochodzą do kilkunastu metrów. Głównie są to tereny rolnicze. W kilku miejscach przebiegać będzie przez grunty słabonośne. Występują one w rejonie rz. Rokitka oraz strugi, które przecinać będzie projektowana droga. Na rzece Rokitka wykonany jest most.
Oprócz dróg wojewódzkich obwodnica krzyżować się będzie z drogami gminnymi utwardzonymi i nieutwardzonymi. Przyjęta trasa omija tereny zabudowane. W części środkowej obwodnica sąsiadować będzie z jeziorem Mroteckim.
Na podstawie uzyskanych naniesień gestorów poszczególnych sieci uzbrojenia terenu stwierdzono, że najwięcej sieci występuje wzdłuż obecnej drogi wojewódzkiej nr 241 w rejonie włączenia i wyłączenia projektowanej obwodnicy do obecnego układu komunikacyjnego głównego.
Są to głównie: kable teletechniczne, wodociąg, rurociąg tłoczny kanalizacji sanitarnej z kablem sterującym oraz napowietrzne linie teletechniczne i energetyczne.
Jeśli chodzi o uzbrojenie podziemne to na etapie projektu budowlanego należy je dokładnie usytuować oraz pomierzyć ich głębokość ułożenia. Dopiero wtedy należy podjąć decyzję o ich zabezpieczeniu na czas robót oraz docelowo.
Szczególną uwagę należy zwrócić na odpowiednie zabezpieczenie w gruntach słabonośnych. Osiadanie nasypu korpusu drogi może być znaczne i mieć wpływ na przemieszczanie się rurociągów.
Natomiast linie napowietrzne będą wymagały przebudowy (skablowania) przy przekraczaniu poprzecznym pasa drogowego.
Projektowana droga napotka w trzech miejscach przeszkody hydrograficzne w postaci dwóch rowów melioracyjnych i koryta rzeki Rokitki.

Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym, z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym          i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie:
9.1.2.1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (XII. 2004 - XI. 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogi klasy G o wartości nie mniejszej niż 15.000.000,00 zł brutto oraz budowie, przebudowie lub remoncie przynajmniej 1 mostu lub przepustu o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto.
9.1.2.2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w niżej wymienionych specjalnościach bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego:
– drogowej bez ograniczeń – posiadający doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania co najmniej 1 budową zgodną z uprawnieniami, o wartości min. 15.000.000,00 zł brutto – osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
– konstrukcyjno – budowlanej,
– instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
– instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
– telekomunikacyjnej,
a także:
– geolog – posiadający odpowiednie uprawnienia geologiczno – inżynierskie i hydrogeologiczne,
– geodeta – posiadający odpowiednie uprawnienia,
– archeolog – posiadający odpowiednie uprawnienia.
9.1.2.3. Dysponują sprzętem:
1) wytwórnia mieszanki bitumicznej – 1 szt.,
2) rozściełacz do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem poziomu niwelety – 1 szt.,
3) rozściełacz do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem poziomu niwelety o szerokości stołu wibracyjnego od 2,5 do 7,5 m z możliwością płynnej zmiany szerokości stołu – 1szt.,
4) układarka do mieszanki betonowej – 1 szt.,
5) skrapiarka lepiszcza – wyposażona w urządzenia pomiarowo – kontrolne, z zapewnieniem rozkładania lepiszcza z tolerancją + 10 % od ilości założonej – 1 szt.,
6) sprzęt do wałowania:
- walce gładkie > 10 t – 2 szt.,
- walce ogumione > 10 t – 2 szt.,
- walce wibracyjne > 10 t – 2 szt.,
- walce do robót ziemnych – 2 szt.,
7) wytwórnia betonu (20 m3/h) – 1 szt.,
8) pompa do betonu (30 m3/h) – 1 szt.,
9) spycharka 200 – 250 KM – 2 szt.,
10) równiarka – 2 szt.,
11) dźwig ruchomy (15 t) – 1 szt.,
12) zestaw niskopodwoziowy – 1 szt.,
13) samochód do przewozu betonu o pojemności 5 m3 – 4 szt.,
14) ładowarka 2 m3 – 2 szt.
9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie:
9.1.3.1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 5.000.000,00 zł,
9.1.3.2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym (na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł),
9.1.3.3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US).
9.1.3.4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
9.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie 9. 1 SIWZ.
 Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 10.1.2, 10.1.4-10.1.5, 10.1.8-10.1.9 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej               z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.8. Wskazać w ofercie część lub części zamówienia, które będą wykonywane przez Podwykonawców. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – 60 m-cy.

9.2. Sposób oceny warunków:
9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę lub Pełnomocnika, za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu.
10.1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.6. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
10.1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i / lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.1.14. Oświadczenie o wizytacji terenowej - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.15. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik  nr 9 do SIWZ.
10.1.16. Kopię dowodu wniesienia wadium.

Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Część I - Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 1+470 do km 4+166
Część II - Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 0+000 do km 1+470
Część III - Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 1+470 do km 4+166 – ścieżka rowerowa, zieleń

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I – 320.000,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy zł 00/100 gr)
Część II – 135.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100 gr)
Część III – 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł 00/100 gr)
Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 01. 02. 2010 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej 
                           tel. (052) 3867414 w godz. 8:00 do 15:00
Mazur Sebastian – Inspektor d/s zamówień publicznych
                           tel. (052) 3867419 w godz. 8:00 do 15:00

Termin składania ofert upływa:
01. 02. 2010 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
01. 02. 2010 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
60 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Inwestycja dofinansowywana ze środków UE oraz Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 30-12-2009 r.
numer: 445438-2009

Wywieszono na Tablicy Ogłoszeń UMiG w Mroczy:
dnia: 30. 12. 2009 r.

Załączniki:
- SIWZ pobierz (327kB) pdf
- Załączniki do SIWZ (edytowalne od nr 2 do nr 8) pobierz (164kB) txt
- Przedmiary robót pobierz (1750kB) pdf
- Kosztorys ofertowy pobierz (1107kB) pdf
- Projekt wykonawczy:
   * część 1 pobierz (8192kB) txt
   * część 2 pobierz (8192kB) txt
   * część 3 pobierz (8192kB) txt
   * część 4 pobierz (8192kB) txt
   * część 5 pobierz (8192kB) txt
   * część 6 pobierz (8192kB) txt
   * część 7 pobierz (8192kB) txt
   * część 8 pobierz (8192kB) txt
   * część 9 pobierz (8192kB) txt
   * część 10 pobierz (8192kB) txt
   * część 11 pobierz (188kB) txt
- Informacja o zmianie w treści ogłoszenia i SIWZ pobierz (89kB) pdf
- Informacja o zmianie w treści SIWZ pobierz (82kB) pdf
- Uzupełnienie dokumentacji - dokumentacja geotechniczna:
   * część 1 pobierz (8192kB) txt
   * część 2 pobierz (7791kB) txt
   * część 3 pobierz (5910kB) pdf
- Informacja o zmianie w treści ogłoszenia i SIWZ pobierz (70kB) pdf  
- Informacja o zmianie w treści ogłoszenia i SIWZ pobierz (74kB) pdf
- Informacja o zmianie w treści ogłoszenia i SIWZ pobierz (78kB) pdf

Pliki spakowano programem 7-Zip, który można pobrać tutaj.
W celu wypakowania projektu, należy pobrać najpierw na dysk wszystkie pliki i dopiero wtedy dokonać ich wypakowania i połaczenia w jeden plik pdf.

Odpowiedzi na zapytania:
- odpowiedź na zapytanie 1 pobierz (109kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 2 pobierz (299kB) pdf
- odpowiedć na zapytanie 3 pobierz (108kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 4 pobierz (410kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 5 pobierz (128kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 6 pobierz (147kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 7 pobierz (422kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 8 pobierz (206kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 9 pobierz (373kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 10 pobierz (173kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 11 pobierz (190kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 12 pobierz (130kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 13 pobierz (1013kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 14 pobierz (213kB) pdf
Pliki do pobrania w związku z udzielonymi odpowiedziami:
- SST - przełożenie wodociągu (111kB) pdf
- SST - poprawione (3085kB) zip
- Kosztorysy ofertowe - poprawione (172kB) zip

Odpowiedzi na zapytania, które wpłynęły po terminie:
- odpowiedź na zapytanie 15 pobierz (142kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 16 pobierz (186kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 17 pobierz (82kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 18 pobierz (92kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 19 pobierz (131kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 20 pobierz (183kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 21 pobierz (90kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 22 pobierz (185kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 23 pobierz (125kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 24 pobierz (109kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 25 pobierz (96kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 26 pobierz (142kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 27 pobierz (271kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 29 pobierz (205kB) pdf
- odpowiedź na zapytanie 30 pobierz (100kB) pdf
Pliki do pobrania w związku z udzielonymi odpowiedziami:
- Załączniki do odpowiedzi (845kB) zip
- Uzgodnienie konserwatora zabytków (144kB) zip
- Kosztorysy ofertowe - poprawione (233kB) zip
- Pliki do odpowiedzi na zapytanie nr 27 (177kB) zip
- Pliki do odpowiedzi na zapytanie nr 29 (732kB) zip
Pytania, na które Zamawiający nie udzielił odpowiedzi,
zgodnie z art. 38 ust. 1a i 1b ustawy - Pzp:
- Zapytanie nr 28 pobierz (104kB) pdf

Protesty i odpowiedzi na protesty:
- protest 1 pobierz (490kB) pdf
- odpowiedź na protest 1 pobierz (71kB) pdf
- protest 2 pobierz (445kB) pdf
- odpowiedź na protest 2 pobierz (80kB) pdf


Przebieg procedury wyłonienia Wykonawcy:
- Protokół z sesji otwarcia ofert pobierz (276kB) pdf
- Wynik postępowania pobierz (82kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (30 grudnia 2009, 10:52:35)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (9 marca 2010, 12:07:48)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7025