zamówienie na:

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Mrocza

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 Euro
termin składania ofert: 2 lipca 2008  11:00
przyczyna unieważnienia: 1. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Urząd Miasta i Gminy informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie. Podstawę prawną unieważnienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”. Cena najkorzystniejszej oferty dla zadania wyniosła 2.762.351,39 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zadania tj. kwotę 2.170.000,00 zł. 




L. dz.: RI-Z.341-10/PN/2008

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.278.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody
wraz z rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Mrocza”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV 45.25.21.26-7 – zakłady uzdatniania wody pitnej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 10. 2009 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Mrocza  zgodnie z poniższym opisem:
Etap 1 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody
Przedmiotem etapu zamówienia jest: 
- wykonanie konstrukcji inżynierskich (odstojnika wód popłucznych, fundamentów pod zbiorniki retencyjne na wodę, fundamenty pod filtry i areator oraz nadproże stalowe nad otworem w ściane środkowej budynku stacji uzdatniania wody),
- wykonanie technologii uzdatniania wody,
- wykonanie instalacji technologicznej i towarzyszącej wod. – kan.,
- budowę 2 zbiorników retencyjnych,
- wymianę pomp głębinowych,
- wykonanie sterowania i automatyki,
- wykonania sieci przyobiektowych wod. – kan.,
- wykonanie instalacji wewnętrznych wod. – kan. i C.O. dla modernizowanej stacji,
- ocieplenie budynku wraz z kolorystyką elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz zadaszenie konstrukcji drewnianej dachówką ceramiczną,
- wykonanie rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej oraz instalacji elektrycznych na terenie Stacji Uzdatniania Wody,
- zabudowa rozdzielnicy pomiarowej.
Etap 2 – Rozbudowa sieci wodociągowej: kierunek Witosław - Rajgród
Przedmiotem etapu zamówienia jest: 
- budowa sieci wodociągowej na odcinku Witosław - Rajgród na odcinku 2.323,00 m; Sieć należy wykonać z rur PCV o śr. 160 mm PN10
- wykonanie wpięcia projektowanej sieci do istniejącej w Witosławiu sieci azbestowej o śr. 100 mm poprzez trójnik, instalując zasuwę z wyprowadzeniem,
- wykonanie wpięcia do istniejącej w Rajgrodzie sieci wodociągowej PCV o śr. 160 mm poprzez trójnik, instalując zasuwę z wyprowadzeniem,
Etap 3 – Rozbudowa sieci wodociągowej: kierunek Mrocza - Ostrowo
Przedmiotem etapu zamówienia jest: 
- budowa sieci wodociągowej na odcinku Mrocza – Ostrowo z rur PCV o śr. 160 mm na odcinku 2.540,00 m oraz 90 mm na odcinku 92 m.
- wykonanie wpięcia projektowanej sieci do istniejących końcówek sieci wodociągowych o śr. 160 mm,
- wykonanie na trasie wodociągu montaż hydrantów p. poż.,
- wykonać przyłącza dla budynków znajdujących się na trasie wodociągu.
Przejście pod Rzeką Rokitą wykonać metodą przewiertu sterowanego.

UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji dowolnego etapu przedmiotu zamówienia !!!

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.7. Udokumentować w okresie ostatnich 3 lat roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie.
9.1.8. wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 m-cy.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej okoliczności), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.7. Pisemne oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizytacji terenowej i zapoznaniu się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om (z podaniem nazw firm)
10.1.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa).
10.1.10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca.
10.1.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych na obiektach podobnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
10.1.12. Kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia.
10.1.13. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót.
10.1.14. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.15. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik  nr 5 do SIWZ.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium określono na kwotę 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100 gr)

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny: Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
mgr inż. Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
                                        tel. (052) 3867414 w godz. 8.00 do 15.00
mgr Sebastian Mazur – Podinspektor ds. zamówień publicznych
                                        tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa: 27. 06. 2008 r. o godz. 11.00.
Miejsce składania ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi: 27. 06. 2008 r. o godz. 11.15.
Miejsce otwarcia ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą: 30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 06 - 06 - 2008 r.
numer: 122932-2008

Tablica ogłoszeń UMiG Mrocza: wywieszono dnia: 06. 06. 2008 r.

Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (223kB) pdf

Etap 1:
- Przedmiar Robót - Stacja Uzdatniania Wody (1363kB) zip
- Opis techniczny: cz. 1 (3613kB) plik , cz. 2 (3613kB) plik , cz. 3 (3613kB) plik , cz. 4 (3613kB) plik , cz. 5 (3352kB) plik
Ze względu na wielkość pliku opisu technicznego został on spakowany i podzielony na 5 części.
Po pobraniu wszystkich części, należy zapisać je w jednym folderze i łącznie wypakować.

Etap 2:
- Przedmiar robót - wodociąg Witosław - Rajgród (32kB) pdf
- Opis techniczny - wodociąg Witosław - Rajgród (721kB) pdf

Etap 3:
- Przedmiar robót - wodociąg Mrocza - Ostrowo (36kB) pdf
- Opis techniczny - wodociąg Mrocza - Ostrowo (883kB) pdf

Wyjaśnienia:
- Zamawiający informuje, iż w pkt 2 SIWZ pozostawiono błędny nr postępowania, tzn. 341-9/PN/2008. Prawidłowy nr to 341-10/PN/2008. W związku z powyższym, prosi się Oferentów o stosowanie właśnie tego oznaczenia przy korespondencji z Zamawiającym oraz przy sporządzaniu ofert.

UWAGA WSZYSCY WYKONAWCY: Zmiana terminu składania ofert !!!
W związku z licznymi zapytaniami do SIWZ oraz przedmiaru robót w ramach przedmiotowego postępowania, Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 wydłuża termin składania ofert.
Nowy termin wyznacza się na dzień:
02 lipca 2008 r. – godz. 11.00
Pozostałe warunki SIWZ pozostają bez zmian.
- Pełna treść informacji o zmianie terminu otwarcia ofert (64kB) pdf

Odpowiedzi na zapytania:
- Odpowiedź na zapytanie (205kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie (100kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie (82kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie (130kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie (67kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie (66kB) pdf

- Protokół z sesji otwarcia ofert (267kB) pdf

Pełna treść unieważnienia (85kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (6 czerwca 2008, 23:12:08)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (4 lipca 2008, 13:49:08)
Zmieniono: Dodanie unieważnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1593