zamówienie na:

Budowa nawierzchni ulicy Burmistrza Ciążyńskiego w Mieście Mrocza – Etap I

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.278.000 Euro
termin składania ofert: 4 października 2007  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-20/PN/2007

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.278.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Budowa nawierzchni ulicy Burmistrza Ciążyńskiego
w Mieście Mrocza – Etap I”

Główny przedmiot zamówienia: CPV 45.23.31.40-2 - roboty drogowe
Dodatkowe przedmioty:
-  CPV 45.23.32.52-0 – roboty w zakresie nawierzchni ulic
- CPV 45.23.32.22-1 – roboty w zakresie chodników

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30. 04. 2008 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa nawierzchni ulicy Burmistrza Ciążyńskiego w Mieście Mrocza – Etap I
W zakres prac wchodzą następujące roboty: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z montażem krawężników i obrzeży, roboty związane z budową jezdni i wjazdów, roboty związane z budową chodnika, wykonanie odwodnienia – roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe, geodezja inwentaryzacyjna powykonawcza.
Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni ulicy Burmistrza Ciążyńskiego – Etap I w Mroczy o szerokości jezdni – 6,0 m z obustronnym chodnikiem o szerokości odpowiednio 2,0 m; na odcinku długości 101,05 mb. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z budową jezdni – 633,72 m2, chodnika – 370,24 m2 oraz wjazdów – 50,14 m2 o łącznej powierzchni utwardzonej – 1.054,10 m2. Powierzchnia zieleni – 76 m2.
Zamówienie przewiduje także wykonanie odwodnienia poprzez pochylenie podłużne i poprzeczne do studzienek ściekowych wraz z włączeniem ich do istniejącego kanału kanalizacji deszczowej oraz roboty regulacyjne (pokrywy studni, zaworów wodociągowych i studzienek telekomunikacyjnych).
Konstrukcja i rodzaj nawierzchni: nawierzchnia jezdni – betonowa kostka brukowa – kolor szary; nawierzchnia chodnika – betonowa kostka brukowa – kolor czerwony; nawierzchnia wjazdów – betonowa kostka brukowa – kolor czarny

Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium określono na kwotę 1.800 zł
2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych:
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę,
- dołączą wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z załączonego wykazu robót musi wynikać, że przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia zostały wykonane w podobnej wielkości tj. powierzchni drogowej minimum 1.700,00 m2 oraz powierzchni chodnika minimum 500,00 m2.
- udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 m-cy.
- wskażą w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy załącza do oferty oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ.
6) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164         poz. 1163) i spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Kryteria oceny:  
Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
mgr inż. Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
                                       tel. (052) 3867414 w godz. 8.00 do 15.00
mgr Sebastian Mazur – Podinspektor ds. zamówień publicznych
                                  tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa: 04. 10. 2007 r. o godz. 11.00.
Miejsce składania ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi: 04. 10. 2007 r. o godz. 11.15.
Miejsce otwarcia ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą: 30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 12. 09. 2007 r.
numer: 165019-2007

Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (176kB) pdf
- Przedmiar robót (131kB) pdf
- Projekt (1557kB) pdf
- Zapytanie do SIWZ i odpowiedź Zamawiającego (345kB) pdf
- Zapytanie do SIWZ i odpowiedź Zamawiajacego (214kB) pdf

Tablica ogłoszeń UMiG Mrocza: wywieszono dnia: 12. 09. 2007 r.

- Rozstrzygnięcie postępowania (83kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (13 września 2007, 15:21:40)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (5 listopada 2007, 10:13:24)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1403