2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005

Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Mroczy w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy

                                                                                 
O G Ł O S Z E N I E  NR 4/2009
z dnia 5 października 2009 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
 ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

BURMISTRZ MIASTA I GMINY
w  M R O C Z Y
 ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK REFERATU OBSŁUGI KOMUNALNEJ
w wymiarze 1 etat
w
Urzędzie Miasta i Gminy  Mrocza

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE KANDYDATA:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku: rolnictwo, ogrodnictwo, ochrona środowiska, budownictwo lub administracyjne,
6) staż pracy co najmniej 4 lata lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku,
7) posiada stan zdrowia pozwalający do zatrudnienia na danym stanowisku,
8) biegła znajomość komputera,
9) znajomość przepisów prawnych:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeks postępowania administracyjnego,
c) ustawy o pracownikach samorządowych,
d) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego,
e) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
f) ustawy o gospodarce komunalnej,
10) posiadanie prawa jazdy kat. B

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, otwartość,
2) umiejętność kierowania zespołem ludzi,
3) umiejętność myślenia strategicznego, kreatywność,
4) wskazana znajomość przynajmniej jednego języka obcego.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Realizacja polityki mieszkaniowej gminy.
2. Realizacja zadań wynikających z Uchwał Rady Miejskiej podejmowanych na podstawie ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego.
3. Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego obiektów stanowiących własność gminy, a niebędących w zarządzie gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych lub innych podmiotów użytkujących.
4. Utrzymanie czystości skwerów, placów, parków i ulic stanowiących własność gminy.
5. Ustalanie zakresu obowiązków i przydział pracy pracownikom podległego referatu.
6. Inne zadania na stanowisku kierownika Referatu wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu MiG Mrocza.

IV. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( kwestionariusz do pobrania w siedzibie Urzędu MiG ( pokój 102) lub na stronie internetowej www.bip.mrocza.pl)
4) potwierdzone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) potwierdzone kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
6) potwierdzona kserokopia dowodu osobistego oraz książeczki wojskowej,
7) oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
8) oświadczenie kandydata, że posiada zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) opinie z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowana opinię kandydata,
11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 16 października 2009 r. pod adresem Urząd Miasta i Gminy Mrocza, ul. Plac 1 Maja 20, 89 – 115 Mrocza ( pokój nr 207) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ,, Nabór na wolne stanowisko – KIEROWNIK REFERATU OBSŁUGI KOMUNALNEJ”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Szczegółowych informacji o pracy na w/w stanowisku udziela SEKRETARZ MIASTA I GMINY– biuro nr  206, tel.052 386 - 74-12
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia dalszej rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu naboru.

Przewidywany termin zatrudnienia pracownika na w/w stanowisko – 1 styczeń 2010 r.

Pobierz kwestionariusz (71kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy w Mroczy (5 października 2009)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (5 października 2009, 14:25:46)

Ostatnia zmiana: Rafał Kowalkowski (13 października 2009, 12:32:01)
Zmieniono: Dodanie kwestionariusza osobowego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3054